Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sisaruksilla olla sama kummi?

Vierailija
12.10.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Me pyydämme toiselle lapsellemme luultavasti samat 4 kummia kuin esikoisellakin on, luulisin että he pystyvät hoitamaan kummin tehtävänsä siinä samalla kuin esikoisen suhteenkin.

Vierailija
2/2 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sta, että varmaan rupes potentiaaliset kummit loppumaan. kuninkaallisissa piireissä se näyttää olevan yleistä, näin olen saanut juorupalstoilta lukea =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi