Lue keskustelun säännöt.
Voiko sisaruksilla olla sama kummi?
Kommentit (2)
sta, että varmaan rupes potentiaaliset kummit loppumaan. kuninkaallisissa piireissä se näyttää olevan yleistä, näin olen saanut juorupalstoilta lukea =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Me pyydämme toiselle lapsellemme luultavasti samat 4 kummia kuin esikoisellakin on, luulisin että he pystyvät hoitamaan kummin tehtävänsä siinä samalla kuin esikoisen suhteenkin.