Lue keskustelun säännöt.
Onko Piltillä koskaan vastaavaa kampanjaa kuin Bona/Nestlen legokamppis?
12.10.2006 |
Kannattaako piltti-etikettejä kerätä talteen, saako niillä mitään? Semperillä on kai joku lego-kamppista vastaava keräys kerran vuodessa, sekin tais kyllä jo mennä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla