Lue keskustelun säännöt.
Mikähän mussa on vikana kun meillä ei ole makuuhuoneessa
12.04.2006 |
kunnon säilytystilaa. Vähän ärsyttää kun huoneessa on vaan 1 hyllykaappi ja yksi henkarikaappi ja ne pitää jakaa miehen kanssa. Ei minun vaatteet mahdu kunnolla kahdelle hyllylle.
Muutenkin täällä kämpässä on niin vähän säilytystilaa, että muutto on käynyt mielessä usein. Tosin asuinalue on kiva ja vuokra edullinen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla