GALLUP:Jos löytäisit kadulta 500 euron setelin, joka olisi yltäpäältä ripulikakassa, ottaisitko sen?
Kommentit (9)
Voisin siis ottaa pusiin mukaan ja viedä sinne asemalle.
mutta...500 euroo on 500 euroa joten ottaisin =) Tod. näk. mulla ei olis mitään pussia tai muuta mukana mutta laukku on aina joten ottaisin sieltä tärkeimmät kamat pois ja laittaisin sinne (ja myöhemmin ostaisin uuden laukun :D)
Pitäis viedä poliisille jos sä löydät sen rahan rahapussissa, jossa tiedot henkilöstä, mutta pelkän setelin löytäminen ei velvoita viemään. Kyllä poliisisetä ois mielissään =)
Vierailija:
Pitäis viedä poliisille jos sä löydät sen rahan rahapussissa, jossa tiedot henkilöstä, mutta pelkän setelin löytäminen ei velvoita viemään. Kyllä poliisisetä ois mielissään =)
rahaa paskovan miehen, enkä koskaan päästäisi luotani pois!
Ripulia liikkeellä meidän ökyperheessä.
Käyttäisin vaikka huivia, kengän pohjallista tai mitä tahansa ettei tarvitsisi käsin koskea.
Sitten vain seteli puutarhasuihkun alle ja pankkiin.