Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys, mutta voisko joku vastata? Koskee Helsngin bussiliikennettä.

Vierailija
25.04.2006 |

Että, kun ostan kertalipun bussista niin pääsenkö kulkemaan samalla lipulla myös toisella bussilla ja pitääkö lippu näyttää kuljettajalle?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tunnin sisällä lipun ostosta saat matkustaa Hgin sisäisessä liikenteessä kaikissa julkisissa kulkuneuvoissa (bussi, juna, metro, ratikka, Suomenlinnan lautta) niin paljon kuin sielu sietää. Bussiin noustessa kuljettajalle näytetään lippu aina; noissa muissa kulkuneuvoissa tarvitsee näyttää vain jos tulee tarkastaja ja erikseen pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi