Lue keskustelun säännöt.
jipii, sain kutsun työpaikkahaastatteluun!
25.04.2006 |
Tosin aikaa sinne lähtöön on vain 40min.
Enpä siis ehdi lakata ylikasvaneita kynsiäni. Ei kyllä tekisi näyttäytyä kun kolme kynttä on lohkeillut, täytyy ehtiä jossain välissä laittaa nekin. Nyt etsimään sopivaa vaatetta vaatekomerosta.
Pakko jonnekin hehkuttaa, kun en viitsi muille paljastaa että hain töitä (olen lomalla).
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla