Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna tulee MLL:n hoitaja ekaa kertaa.. (neuvoja)

Vierailija
17.04.2006 |

Pyydän neuvoa, minkälainen kuitti pitää tädille sitten työstä tehdä (saako jostain pohjaa tulostettua)? olihan se 4,20e /h + kaupungin yleisen kulkupelin mukainen matkamaksu eli Helsingissä 2e/suunta? Muutkin vinkit otetaan ilolla vastaan!

Hoitaja tulee hoitamaan 2veetä 4 tunniksi..



Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään muuta maksuakaan kuin se 4,20 tunnista ja matkakulut.

Vierailija
2/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitiksihan käy vaikka käsinkirkoitettu paperi, missä ilmenee kuka maksaa, miksi maksaa ja mikä on summa kokonaisuudessaan ja mikä no alv:n osuus %:sa ja rahassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinun kuuluisi maksaa TEL maksut tuon 4,20 lisäksi, mutta minäkin olen käyttänyt vain pari kertaa ja en ole tietoja ko maksuja varten saanut.



Niin ja sinun kuuluu tarjota tytölle ruokaa tai välipalaa, tai ei siis tarjoilla vaan varata.



Aivan loistava palvelumuoto, ihmettelen ettei useammat käytä.

Vierailija
4/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


kuitiksihan käy vaikka käsinkirkoitettu paperi, missä ilmenee kuka maksaa, miksi maksaa ja mikä on summa kokonaisuudessaan ja mikä no alv:n osuus %:sa ja rahassa.

Vierailija
5/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullu, että se menee MLL:n kautta joka hoitaa verot yms.

Vierailija
6/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että heillä mukana, jokin kuitattava tuntilista.



Mutta siis.. kannattaa kirjoittaa lappu, missä lukee missä on varavaatteet ja muut mitä tarvitsee. Vaikka näyttäisit ne kaapit yms. niin jokin saattaa unohtua. Sitten ei olekaan kivaa, kun ei muista missä ne tietyt tutit/vaipat tms olikaan tai vastaavaa.



Yleensäkin kirjoita mahdollisimman seikkaperäiset ohjeet. Esim. laitat ulkovaatteet valmiiksi paikkaan xyz ja kirjoitat sen lappuun, ettei hoitajan tartte ite miettiä mitä juuri teidän lapsella on ulkona päällä, kun eri lapset tuntee kylmää/kuumaa eri tavalla.



Laita ruuat valmiiksi astioihin, ja laput päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olemme suurimman osan ajasta itse kotona, mutta laitan vielä tärkeimpiä asioita paperillekin.