Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka teillä " määrää" ?

Vierailija
11.03.2006 |

Onko se äiti/isä vai tenava? Kaverini 5v on perheenpomo. Hän terrorisoi äitiään täysin häikäilemättä ja äiti tottelee kiltisti. Ymmärrän, ettei kasvatuksessa tule käyttää voimakeinoja, mutta tälläinen nössöily on jo lapsen turmioksi. Ruokapöydässä tämä pikku-Attila pelleilee ruoalla,röyhtäilee ja äiti katsoo hymysuin vieressä, kun meidän poju on hauska.Leikeissä hän komentelee muita lapsia ja kun silmä välttää, tekee kaikenlaista ilkeilyä pienemmilleen. Pelkäävätkö tälläiset äidit lapsiaan? Turha sitten ulista, kun koulu ei opettanutkaan lapsesta hyvin käyttäytyvää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanelee äiti,joka viettää lasten kanssa 24h/vrk

Vierailija
2/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllä mieskin saa välillä jotain sanoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiseen pikku-tyranniin, jos hän olisi lapsenne kaveri? Itse olen pitänyt meidän talossa meidän säännöt ja se onkin ollut tälle pojulle järkytys. Viimeksi kun oli meillä kylässä hän totesi, että meidän äiti on paljon kivempi, kuin sä...AP

Vierailija
4/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat säännöt pätevät omiin ja vieraitten lapsiin. Ruokapöytä on meillä paikka, jossa opitaan syömään kauniisti.

Vierailija
5/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ymmärrän kyllä äitiä joka hymyilee röyhtäilevälle lapselleen.

5- vuotiaalta on kyllä naurettavaa odottaa täydellisiä ruokatapoja.

Mää ainakin nautin lapsen jutuista enkä ota pulttia jos ei veitsi pysy oikeessa kädessä.

Se, että jos äiti näkee että lapsi tönii toisia osoittaa jo pahemmista ongelmista.

Itte koitan opettaa jo yksi vuotiasta oppimaan ettei tönitä.

Oletko nähnyt monta tilannetta jossa lapsi tönii tahallaan (siis ei kömpelyyttään).

Ehkä sinä tulkitset tilannetta erilailla kuin lapsen äiti?

Vierailija
6/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin me olemme joutuneet opettelemaan kasvatusneuvolan kanssa näitä juttuja...

Ja juuri tuli huomattua, että meillä määrää myös lasten kaverin vanhemmat - sieltä tulee siis säännön ja sopimukset, joita minä noudatan. Menin juuri kolmannen kerran samaan ansaan, vaikka nyt minun piti jo olla asiasta perillä ja osata ajatella siis asioita meidän perheen ja ko lapseni kannalta!

Vierailija
7/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaan aina enää onnistu parhalla mahdollisella tavalla 14 vuotiaani kanssa..Pienempien kanssa ei ongelmaa

Vierailija
8/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla vähän erilaisia krjoituksia jos ois jo aikuisia lapsia. Pieneten lapsien äideillä ei vielä mitään tietoa tulevasta

Vierailija
9/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ruoalla ei leikitä, leikit tapahtuvat muualla. Meillä 4- vuotias tietää tämän, kun on muutaman kerran passitettu omaan huoneeseen miettimään. Onkin kiva lähteä kyläilemään tai ulos syömään, kun tietää syömisen sujuvan, silti lapsi syö sen, mitä jaksaa ja lähtee sitten leikkimään. Olen kyllä seurannut, kuinka esim.repii housuja alas pienemmiltä ja tekee muuta pikkuilkivaltaa. Lapset voivat olla lapsia, vaikka saisivatkin opastusta käytöstapoihin.AP

Vierailija
10/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itte ei osaa kasvattaa lapsiaan ja joku jolla on pieni lapsi (tai on lapseton) osaa sanoa jotain niin heti ollaan mussuttamassa!

Tollanen tomppelimaisuus ottaa päähän, kaikki ei vaan ole sun kaltasia onnettomia!

Aina pitää olla ittellä ikää 40- vuotta tai yli ja lapset teini-ikäsiä (tai muuten kysyjän lapsia vanhempia) tai sitten lapsia pitää olla kaksi jos kysyjällä on yksi lapsi.. ;)

Mun isi ajaa kovempaa kun teijän isi -tyyli menossa -KASVAKAA!

Vierailija
11/11 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsensa, miten parhaaksi näkee. Mutta kyllä sääliks käy näitä, jotka eivät opeta lapselleen, mitään tapoja. Ei tarvi olla mitään sotilaallista kuria, vaan leikin varjolla oppimista. Leikki-ikäiset omaksuvat jo paljon asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi