Lue keskustelun säännöt.
ongelmia ehkäisyrenkaan kanssa? vai onko minulla joku muu ongelma
11.03.2006 |
aloitin 3viikkoa sitten ensimmäisen hormonaalisen ehkäisyn 3:n vuoteen. ja siihen asti säännölliset menkat ja ei välivuotoja tms. kun aloitin renkaan käytön menkkojen ekana päivänä vuoto ei ns. koskaan loppunutkaan vaan koko 3viikkoa on ollut tiputteluvuotoa.
rengasko tätä voi aiheuttaa? pitäisikö lopettaa sen käyttö
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla