Lue keskustelun säännöt.
Toi Metsäketo on sitten tylsä
23.04.2006 |
Ihan sama kuinka hyvin osaa tanssia, mutta se vaan on tanssijana jotenkin ihan yhtä mauton kuin laulajanakin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eihän sitä jaksa katsella millään, eikä kuunnellakaan, kun laulajana ei saa biiseihin yhtään tunnetta mukaan.