Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis pistaako Kaj pudotukseen jonkun muun kuin Tuomaksen tanaan? Omasta leiristaanko sitten jonkun vai mita, kun hehkutti etta " tulee olemaan iso yllatys" .

Vierailija
23.04.2006 |

Mitä järkee pistää esim. Frank äänestykseen/putoamaan? Ei kai hän niin hullu ole? En tajua.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän