Kenen mielestä kaikki provot EIVÄT pilaa koko palstaa, vaan pikemminkin ovat osa viehätystä?
Jos inhoaisin provoja, pysyttelisin kaks´plussalla tai perhiksellä, mutta ovat niin kuolettavan tylsiä palstoja, niin viihdyn täällä...
OK mistään ihan AIVAN dilleistä provoista en tykkää enkä sellaisesta, että häiritään palstaa lähettämällä jotain CAPSLOCK-viestejä 1000 per päivä.
Kommentit (4)
provot ovat yleensä ihan parasta täällä, eihän näitä tosikkoaloituksia jaksa erkkikään... kaikista parhaita on sellaiset harmittomat provot jotka lyö ihan kokonaan yli ja joista hoksaa heti mitä ne on mutta porukat menee leikkiin mukaan ja kehittelee juttua aina eteenpäin. ja sitten on aina joku tosikko ihmettelemässä ;) monet naurut on noista ketjuista tullut. viime aikaisista hyvistä ketjuista tulee mieleen paula sievis-ketju ja oma all times favouriteni on vauvaperunat.
harmi että tätä nykyä on tosi harvoin aivan hulvatonta meininkiä, ennen oli varsinkin viikonloppuisin paljon paremmat jutut. nykyisin täällä tapellaan imetyksestä ja päivähoidosta ihan liian tosissaan :(
toisten mollauksesta, haukkumisesta tai muuten ilkeämielisistä provoista en tykkää ollenkaan.
En voi sietää niitä!!! Ärsyttävää!!!
:D :D :
Eivät provot pilaa, ovat välillä tosi hauskoja!
Imetysriidat ja kaikki sellaset on ihan ygösviihdettä!!!