Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munasolun kiinnittyessä...

Vierailija
23.04.2006 |

Tuleeko silloin vuotoa? Millaista? Ovuloin viikko sitten su ja eilen alkoi alavatsan kohdalta kiristämään kummasti ja istuminen tekee kipeää. Valkovuotoa on tullut aikalailla ja äsken vessassa käydessäni, kun pyyhin tuli taas ihan kirkasta valkkaria ja siinä seassa oli vähän sellasia veriviiruja. Mitähän kummaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertoon liittyvää.

Odottele se toinen viikko vielä niin sittenpä tiedät. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan