Lue keskustelun säännöt.
Munasolun kiinnittyessä...
23.04.2006 |
Tuleeko silloin vuotoa? Millaista? Ovuloin viikko sitten su ja eilen alkoi alavatsan kohdalta kiristämään kummasti ja istuminen tekee kipeää. Valkovuotoa on tullut aikalailla ja äsken vessassa käydessäni, kun pyyhin tuli taas ihan kirkasta valkkaria ja siinä seassa oli vähän sellasia veriviiruja. Mitähän kummaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kiertoon liittyvää.
Odottele se toinen viikko vielä niin sittenpä tiedät. :)