Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan kestää väliaika teatterissa???
09.03.2006 |
Olen menossa Svenska teaterniin, netissä luki että kestää 2h 45 min..
Kuinka pitkä se väliaika sitten on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kestää suurinpiirtein kahvin juonnin ja vessakäynnin verran :) Enpä ole muuten koskaan kellosta tullut katsoneeksi...