Lue keskustelun säännöt.
Milla eroon tautikierteesta? Olen kotona muksujen kanssa. Joka kerta, kun menemme kerhoo, sairastumme 3 paivan sisalla koko porukka. Taas viikko pari sairaina, sitten kerhoon jne
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jollain varmaan täytyisi parantaa teidän koko porukan vastustuskykyä.. silloin ette sairastuisi niin helposti...