Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reese Witherspoon ja Ryan Philippe eroavat!

Vierailija
30.10.2006 |

Nekin oli yksi niitä onnellisen tuntuisia pareja, voi voi...



Peoplelta selviää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat niin fiksun oloisia, eivät mitään bilehileitä. Ja niin suloiset lapset...

Vierailija
2/4 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti mitään erityistä syytä kerrottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat fraasit, että pysyvät ystävinä jne. on vaan annettu julkisuuteen.



Mutta onhan ne kyllä valitelleet ongelmia jo pitempään eri haastatteluissa, ja mäkin olen sen huomannut, vaikka en edes kovin tarkkaan seuraa semmoisia asioita:)

Vierailija
4/4 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin ovat ihan eriparia. Reese paljon vanhemman oloinen (henkisesti) kuin Ryan, ihan kuin Ryan olisi Reesen pikkuveli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi