Lue keskustelun säännöt.
ketä muita väsyttää?
Kommentit (2)
poika valvotta öisin, parilla tunnilla pitäs jaksaa päivä touhota..ja yöllä taas valvoa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänpoika valvotta öisin, parilla tunnilla pitäs jaksaa päivä touhota..ja yöllä taas valvoa..
Viime yön olin töissä ja muutaman tunnin vaan päivällä nukkunut.