Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Milloin teillä on alkanut raskauspahoinvointi?

Vierailija
15.11.2005 |

Ja leikkimielisesti lisäkysymys, että tuliko tyttö vai poika?



Edellisessä raskaudessa mulla alkoi rv 7 ja loppui vasta rv 16 kokonaan. (tyttö)



Tässä raskaudessa ei ole vielä pahoinvointi alkanut rv 8 ja toivon kovasti säästyväni siltä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi