Lue keskustelun säännöt.
Äänestetään BB Timo pois, joohan???
30.10.2005 |
Ihan virhee Halloween-naama sillä ja muuten melko yksinkertainen tapaus! Tytöillä (Tiina+Terhi) olisi TOSI KURJAA olla ainoita naisia, jos Minna äänestettäisiin tänään pois!!! Minna toimii jotenkin puskurina tms. Miettikäähän tätä...
Kommentit (4)
ja hanna lopettaa nyt sen kirjoittelun tänne :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos Minna äänestetään pois, ketäs sitten haukuttaisiin.
Päästetään Timo Hannan luokse.
Ei jaksa enää sitä kitinää ja valitusta koko ajan! Menee hyvä ohjelma pilalle sen huuhkajan takia!