Julkkisten myytävät asunnot kiinnostaa - mitä pidätte Pete Seppälän kodista?
Oikotie 737363
Tää oli aikanaan jossain sisustuslehdessä. Mielestäni ensisijaisesti omistajansa näköinen.
Kommentit (7)
Ja ihmettelen kyllä miten nuorella kundilla, jolla tuskin kovin kummoista työtä ja koulutusta, on varaa tuon hintaluokan asuntoon.
Tai siis mua ahdistaa sellaset kodit missä ei näy elämisen jäljet.
Kuvien ottamista vartenhan asunto " stailataan" eli tehdään mahdollisimman hyvännäköiseksi ja persoonattomaksi, jotta mahdollisimman moni ihminen voisi kuvitella asunnossa asuvansa...
Mutta oikeesti tiedän ihmisiä jotka asuvat kodeissa, jossa ei näy niitä elämisen jälkiä ja niissä kodeissa ei ole sellaista jotain ´kodin henkeä´, on vain asunto, huonekalut ja jokunen sisustusjuttu.
Tykkäsin esim Katja Kallion haastiksen kuvista Meidän Perhe lehdestä, siinä näkyi elämisen jäljet se oli mukava kuva :)
Eli musta tossa on nyt makkari ja olohuone väärin päin.
Varmasti Katja Kallionkin kodissa elämisen jäljet poistetaan asunnon myyntiä varten otettaviin kuviin. Ihan eri asia, jos kotia esitellään sisustuslehdessä tai jos siitä otetaan myyntikuvia.
Mutta joo, ihan on omistajansa näköinen.