Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkkisten myytävät asunnot kiinnostaa - mitä pidätte Pete Seppälän kodista?

Vierailija
23.10.2006 |

Oikotie 737363



Tää oli aikanaan jossain sisustuslehdessä. Mielestäni ensisijaisesti omistajansa näköinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, ihan on omistajansa näköinen.

Vierailija
2/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelen kyllä miten nuorella kundilla, jolla tuskin kovin kummoista työtä ja koulutusta, on varaa tuon hintaluokan asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tai siis mua ahdistaa sellaset kodit missä ei näy elämisen jäljet.

Vierailija
4/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien ottamista vartenhan asunto " stailataan" eli tehdään mahdollisimman hyvännäköiseksi ja persoonattomaksi, jotta mahdollisimman moni ihminen voisi kuvitella asunnossa asuvansa...

Vierailija
5/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti tiedän ihmisiä jotka asuvat kodeissa, jossa ei näy niitä elämisen jälkiä ja niissä kodeissa ei ole sellaista jotain ´kodin henkeä´, on vain asunto, huonekalut ja jokunen sisustusjuttu.



Tykkäsin esim Katja Kallion haastiksen kuvista Meidän Perhe lehdestä, siinä näkyi elämisen jäljet se oli mukava kuva :)

Vierailija
6/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli musta tossa on nyt makkari ja olohuone väärin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Katja Kallionkin kodissa elämisen jäljet poistetaan asunnon myyntiä varten otettaviin kuviin. Ihan eri asia, jos kotia esitellään sisustuslehdessä tai jos siitä otetaan myyntikuvia.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi