Voi että tuntuu pahalta katsoa tuon Utajärvellä kuolleen tytön poikakaverin kuvia.
Kirjoittaa niin kauniisti tyttöystävästään.. Kaipaus on varmasti kamala!
Kommentit (25)
Kolarissa kuoli siis yksi tyttö, jonka poikakaveri ei edes ollut autossa.
en ole nähnyt kun sen kuolleen pojan kuvia:(
Tuntui että maailma kaatuu niskaan. Me emme voi edes kuvitella miltä tuntuu kun se ensirakkaus kuolee. Juuri kun kaikki oli hyvin ja olivat onnensa kukkuloilla.
Vaikka tuksin toikaan suhde ois läpi elämän kestänyt, kun ovat vielä niin nuoriakin, silti itketää kun aattelee mitä poika joutuu kokemaan. :(
Terveisin eräs 32v joka ollut 16v ikäisestä miehensä kanssa.
ensimmäiset suukot vaihdettiin kuudennella luokalla.
naimisiin olemma kerenneet
Nyt ikää 36 vuotta
Miks tällästä pitää sattua ???????????????????? Kuinka ihmeessä nuo läheiset jaksaa tän kaiken yli...
Ihan sydäntä raastaa kun ajatteleekin...
Voimia heille ei voi muuta sanoa..
ei asioita vaan taphdu itsestään...tuokin olisi voitu estää.. olisi ajanut sallittua nopeutta, hän ei edes jarruttanut, olisi ollut turvavyöt kiinni...
t. 3 läheistä liikenneonnettomuudessa menettänyt
mutta ei nekään auta jos törmäys on liian raju. Nykyään moni vaan luottaa siihen että sillä uudella ja "turvallisella" autolla voi ajaa miten haluaa ja jos jotain tapahtuu niin auto pelastaa.
eikö se niin ole että kaikki hyvät viedään nuorena?
mutta päiväkirjamerkintöjen mukaan poika oli vielä toukokuun lopulla sinkku, joten suhde ei välttämättä ehtinyt olla edes kuukauden mittainen..
mutta minusta on aika mautonta tehdä muistovideoita jne... kun onnettomuudesta on vasta muutama päivä...
no kukin suree tavallaan.
Ihailtavaa, että purkaa suruaan pihalle. Harva tietää, kuinka itse tulee suremaan kohdatessan surua ja tuskaa. Ainkin itse olen yllättynyt omista reaktioistani. TÄytyy ymmärtää,että kyseessä on teini-ikäisen suru, joka herra paratkoon suree ikäiselleen sopivalla tavalla.
"Ei se suhde kuitenkaan olisi kestänyt."
"Kaikella on tarkoituksensa."
"Surevan nuoren, lue: alaikäisen, tekemä muistovideo on mauton."
joten tuskin tajuaa mitään kaivata.