Lue keskustelun säännöt.
Tietokoneasiaa
23.08.2008 |
Miten saa työpöydän työkalurivin siirrettyä näytön alareunaan?Se oli meillä siellä, mutta lapsi kävi koneella ja sen käynnin jälkeen se oli siirtynyt näytön yläreunaan =(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eli viet osoittimen palkin päälle, painat vasemman napin pohjaan, liikutat hiirtä nappi pohjassa kunnes osoitin on ihan alalaidassa. Sitten extravinkki... kun se tehtäväpalkki on paikallaan, niin klikkaa hiiren oikeaa ja valitse aukeavasta valikosta "lukitse tehtäväpalkki" niin eipähän enää liikahtele.