Lue keskustelun säännöt.
Aiiii! Mulla on kipeä finni mun tukiaisessa!
11.08.2008 |
Tuossa edessä ihan sisemmän tukiaisen sisällä! Sattuu, ei sitä voi puristaakaan :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta ehkä sulla on kahdet tissit sisäkkäin.