Lue keskustelun säännöt.
Äkkiä!! Mitä lahjaksi päiväkodin hoitajille??
17.06.2008 |
vielä kesälahjat ostamatta (ja yksi hoitaja jää poiskin, tosin en tiedä pitäiskö hänelle viedä erikseen kukkia tai jotain vielä ensi viikolla).
Mutta nyt varmaan ennen juhannuksena pitäisi viedä jos vie, kun joku jää lomalle.
Ideoita??? Pää ihan tyhjä, pitäs lähteä kohta kauppoihin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kesäisiä kertakäyttöastioita.