Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Volvo V50 ja ISOFIX

Vierailija
30.06.2008 |

Ostettiin lapselle uusi turvaistuin, ja liikkeessä myyjä tulkkasi jostain kirjasta, että V50:ssä on ISOFIX-kiinnitys. Nyt kun yritettiin laittaa istuinta autoon, niin ei löydy kiinnittimiä. Onko kenelläkään ko. auton omistajalla vinkkiä siitä, mistä kohtaa ne löytyvät jos löytyvät? Vai onkohan meillä niitä ensinkään...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tunkea kättäni sinne penkin rakoon, mutta ei löytynyt niitä kiinnittimiä, pitää kai soitella sinne huoltoon. Ap

Vierailija
2/3 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitää kaivaa jollain koukulla tms. esille istuimen raosta. Hankala homma, mutta eipä tuota usein tarvitse tehdä. Menkää Volvo-liikkeeseen penkin kanssa niin eiköhän ne kerro miten laitetaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnikkeitä ole, ne saa lisävarusteena. Kiinnikkeen hinta pari kymppiä ja asennettuna noin 120 euroa yhteensä.

http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/fi-FI/FI/V50/2005/2.4i/Automatic/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-148670-1/V50_2005