Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse menin aikoinani kyseiseen ilmaistyöhön.

Vierailija
10.08.2008 |

Sitä kautta sain hyvän työpaikan, jossa olen ollut jo monta vuotta. Haasteet ja palkka ovat luonnollisesti kasvaneet koko ajan.



Eli kyllä kannatti vaikka muistan, että kyllä silloin harmitti tehdä sillä rahalla töitä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi