Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kaikki rokottaneet lapsenne suositusten mukaisesti?

Vierailija
14.07.2008 |

Onko se teille ollut itsestään selvyys että lapsi rokotetaan vai oletteko miettineet ja harkinneet asiaa paljon?



Jos olette rokottaneet lapsenne onko tullut mitään sivuoireita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki rokotteet on otettu eikä sivuoireita ole ollut. ylimääräisenä otettiin rota-virus ja rokotetutkimuksessa saatiin hepatiitti-b-rokote.

Vierailija
2/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka yleensä pidän itseäni fiksumpana kuin koko muuta mailmaa niin pakko sentään lasten kohdalla olla realisti ja uskoa, että minua fiksummat ihmiset osaavat asiansa.

Ei ole ollut yhdelläkään mitään oireita. Luulenpa, että suurin osa "oireista" on muutenkin ihan vain ylihysteeristen äitien korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitään oireita ole tullut. Lisäksi rotavirus-rokote, eikä siitäkään oireita.

Vierailija
4/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuopukselle myös parina vuotena influenssarokote. Mitään oireita ei ole tullut yhdellekään lapsistamme (3). En halua riskeerata heidän terveyttään sen vuoksi etten ottaisi rokotetta, matkustamme ulkomailla kuitenkin vuosittain. Ärsyttää ihmiset jotka eivät rokota lapsiaan vaikka siihen on ILMAINEN mahdollisuus.

Vierailija
5/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut oireita.

Vierailija
6/6 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koekaniiniksi en ole laittanut kuitenkaan lastani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan