Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otan mieluummin karenssin, kuin menen ilmaistyöhön

Vierailija
10.08.2008 |

Seuraavat 3 kuukautta me lapsen kanssa pärjätään 270e kuukaudessa. Kaikki talvivaatteet on hankittu ja lapsi saa syödä päiväkodissa.



En mene ilmaiseksi työntekijäksi 8€ päiväpalkalla, haluan kokeilla köyhäilyä mieluummin

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän millään 270 tarvitse pärjätä.



Harmittavaa tuo työttömien kyykyttäminen, oikea työtä ei työvoimatoimiston kautta tarjota. Yrittäjien hyväksi vain annetaan noita ilmaisia harjoittelijoita, muutaman kuukauden pitävät ja kun tuki loppuu, työkin loppuu. Ei niistä mitään jatkoa seuraa.

Vierailija
2/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka lasketaan tuloksi vielä vuosia, vaikka se on lähes tuhlattu. Loppuperinnöllä maksan laskut ja vuokrat karenssin aikana, mutta orjaksi en alennu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaan 8e palkkaan, se riisto ei lopu ikinä. Ainakin, meidän nykyisellä paikkakunnalla se on ihan yleinen tapa kaunistaa työttömyystilastoja. olin aivan pöyristynyt kun muutin tänne, huomattuani tuon ilmiön.

Törkeätä riistoa aikuisilta (monesti myös ammattiopinnot+ työkokemus takana), ymmärrän sen jos nuori kokeilee uutta juttua tuolla rahalla.

Vierailija
4/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia kermaperseitä olette.

Vierailija
5/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo työharjoittelut ja ilmaiset työntekijät on ihan p**seestä! Yritys TARVITSEE työntekijän, mutta tällä tavalla saa sen ilmaiseksi. Ilman näitä harjoitteluja ym. yritys joutuisi oikeasti palkkaamaan sinne työntekijän.

Vierailija
6/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhansia euroja jos projektit ostettaisiin ulkopuolisilta tarjouskilpailun perusteella. En suostu, paitsi jos tarjoavat kohtuullista korvausta, esim 1500€

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea asenne. Mustakin on törkeää tuo ilmaistyövoiman käyttäminen. Kyllä te pärjäätte.

Vierailija
8/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee mieluummin karenssille kuin alkuun mielestään liian alhaiselle palkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kai ole edes sallittua?

Vierailija
10/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman työsopimusta ja palkkaa. Eikä mua oikeasti työnteko edes kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on perintörahoja vielä säästössä, eikä tartte orjaksi alkaa

Vierailija
12/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sinusta 8 euroa päivässä joku palkka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa melko uskomattomalta...

Työharjoittelussa on kai aika yleinen käytäntö se, että maksetaan ateriakorvaus / päivä...

Vierailija
14/14 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulukorvaus toteutuneilta päiviltä on tuo 8€ päivä. Ei paljon motivoi