Lue keskustelun säännöt.
Lasten risoista
14.07.2008 |
Pojalla ollut muutama angiina ja risat on isot, varsinkin infektioiden aikaan. Nyt ei infektiota päällä ja alkanut kuitenkin kuorsamaan reippaasti ja ääni on muuttunut honottavaksi. Kurkkuun katsoin ja risat on taas entisestään suurentunut. Lisäksi ruokailu vaikeaa. Lääkäriin ollaan menossa, mutta onko kellään kokemusta vastaavasta? Risojen poistoon varmasti joutuu, mutta missä aikataulussa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla