Lue keskustelun säännöt.
Mitä teet näin öisin? Miksi valvot?
Kommentit (2)
pieneen krapulanpoikaseen.
Odottelen, että päänsärkylääke alkaa vaikuttaa ja menen takaisin nukkumaan,
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä heräsin äskön syöttään 4kk vauvaa ja nyt en saakaan unta. Ajattelin pätkän kattoa olympialaisia.
Yleensä valvon jännityksen ja ahdistuksen takia, niitäkin pikkasen ilmassa, mutta ei onneksi paljoa.