Lue keskustelun säännöt.
saako mistään enää mansikkaa?? (etelä-suomessa)
08.08.2008 |
Meidän pakastin vissiin hajosi ja siinä meni pakastetut marjat. Mitä tehdä? Ja mitä noille sulaneille marjoille voi tehdä?????
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikä täältä "etelään" nyt niin kovin pitkä matka ole ;)
Säilö sulaneet hilloksi.