mitä lapselle kerhoevääksi?
Kommentit (5)
---
olen laiuttanut lasten eväslaatikoihin, esim. muumilaatiiikon saa itse auki, tupperwarella tosi tiukkoja lukituksia...
- pizzaa
- voileieipiä ja kuorittu omena
- banaani ja digestive-keksejä
- juomaksi aina trippi/ tai muki, johon lapsi voi laitta vettä kerhon hanasta
2 h kestää, kyseessä 3v lapsi, äiti ei mukana
Kerho-ohjaajat auttavat pullojen ja eväsrasioiden kanssa.
Meidän lapset eivät ole jaksaneet juoda pillimehuista kuin pienen tilkan, joten tykkään laittaa pulloon.
Ei tosiaan kauhean paljon eväitä, ettei mene liikaa aikaa.
Hedelmäpalatkin on hyviä, tai viinirypäleet.
Ei lapsi tarvitse juuri mitään kahden tunnin aikana eikä ruoka maistu, jos on syönyt ison välipalan.
Jos eväitä on paljon, menee iso osa kerhoajasta eväiden syöntiin. Muutenkin vaikeaa pienten kerhossa ehtiä tehdä kaikki askartelut yms.