Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä lapselle kerhoevääksi?

Vierailija
04.08.2008 |

ei aiempaa kokemusta, kertokaa vinkit

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eväitä on paljon, menee iso osa kerhoajasta eväiden syöntiin. Muutenkin vaikeaa pienten kerhossa ehtiä tehdä kaikki askartelut yms.

Vierailija
2/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

---

olen laiuttanut lasten eväslaatikoihin, esim. muumilaatiiikon saa itse auki, tupperwarella tosi tiukkoja lukituksia...



- pizzaa

- voileieipiä ja kuorittu omena

- banaani ja digestive-keksejä



- juomaksi aina trippi/ tai muki, johon lapsi voi laitta vettä kerhon hanasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 h kestää, kyseessä 3v lapsi, äiti ei mukana

Vierailija
4/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerho-ohjaajat auttavat pullojen ja eväsrasioiden kanssa.

Meidän lapset eivät ole jaksaneet juoda pillimehuista kuin pienen tilkan, joten tykkään laittaa pulloon.



Ei tosiaan kauhean paljon eväitä, ettei mene liikaa aikaa.

Hedelmäpalatkin on hyviä, tai viinirypäleet.

Vierailija
5/5 |
04.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi tarvitse juuri mitään kahden tunnin aikana eikä ruoka maistu, jos on syönyt ison välipalan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme