Lue keskustelun säännöt.
Olette tienneet raskaudestanne jo ennen testin tekoa?
21.10.2006 |
Tarkoitan siis sellaista tietoa, joka ei perustu oireisiin tms. Pikemminkin ehkä tuntemusta tai aavistusta.
Itselläni on sellainen varmuus ollut, että olen raskaana, vaikka ei ole ollut vielä oireita, ainakaan sellaisia jotka olisin tietoisesti huomannut. Onko se sitten joku ylimääräinen vaisto, en tiedä.
Kommentit (2)
Ekassa raskaudessa tulos oli täysi yllätys. Tokassa raskaudessa tiesin jo jotain 3+0 että olen raskaana. Testiä en tehnyt ollenkaan koska olin niin varma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oireilut alkaneet vasta myöhemmin.