Lue keskustelun säännöt.
Tyttö 3,5 v, oli tänään (siis eilen) nukketeatteriesityksessä päiväkodista
21.10.2006 |
kyselin kotimatkalla bussissa esityksestä, esim että oliko ne nukkeja
mitkä siinä esiintyi? Tyttö katsoi silmät pyöreenä. " Eikä ollut , ne oli
kääpiöitä!" Sanoin , että kyllä ne taisi nukkeja...tyttö huusi täysillä
" Ne oli kyllä KÄÄPIÖITÄ!!" Vähän kanssamatkustajia nauratti :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla