Lue keskustelun säännöt.
Te, jotka käyneet terapiassa tai vastaavassa!!
04.11.2006 |
Kumpi auttaa teitä enemmän: Ongelmista puhuminen ja niiden ratkominen/menneisyydestä puhuminen, vai lähinnä positiivisten asioiden ja tulevaisuuden suunnittelu?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla