Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 3,5 v, oli tänään (siis eilen) nukketeatteriesityksessä päiväkodista

Vierailija
21.10.2006 |

kyselin kotimatkalla bussissa esityksestä, esim että oliko ne nukkeja

mitkä siinä esiintyi? Tyttö katsoi silmät pyöreenä. " Eikä ollut , ne oli

kääpiöitä!" Sanoin , että kyllä ne taisi nukkeja...tyttö huusi täysillä

" Ne oli kyllä KÄÄPIÖITÄ!!" Vähän kanssamatkustajia nauratti :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän