Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette ratkaisseet lasten pipojen ja hanskojen sijoittelun

Vierailija
04.11.2006 |

eteisessä?



Lapset eivät yllä hattuhyllylle ja nuo pikkuvarusteet löytyvät aina pitkin eteisen lattiaa. Miten olette teillä hoitaneet tämän ongelman? Muuten eteisessämme ei ole hyllyjä, se on pieni tuulikaappi.



Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankaisen kokoontaitettavan hyllykön, johon olen laittanut hanskat, kaulurit, villasukat ja pipot. Siinä on monta lokeroa, mutta olen laittanut kokoon alimmat ja vain kolme ylintä on käytössä.

Vierailija
2/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä lokeroissa on pyöreät reiät, joista tavarat laitetaan sisälle.

Sen putken saa lenkistaan roikkumaan vaikka vaatenaulakon tankoon.



Meillä ei ole ikean kanngasputkia, vaan jonkun halpiskaupan läpinäkyvät muoviversiot! On ihan älyttämän hyvät ollu kun lapset saa tavaransa paikoilleen vaivatta ja toisaalta myös löytävät tarvitsemansa itse.

Jokaiselle lapselle on oma putkensa, eli ylimmässä lokerossa hatut, seuraavassa kaulaliinat ja kaulurit, sitten hanskat ja sormikkaat, sitten villasukat, alimmassa esim muut tavarat, turvaliivit, heijastimet ym..



Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu pipot, käsineet, sukat. Aiemmin oli muovikoreja.

Vierailija
4/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kankaasta tehty lokerikko. Oikeasti se on kengille tarkoitettu, mutta toimii hienosti lapasten ja kaulaliinojen kanssa. Tässä kenkätelineessä on tarrakiinnitys, jolla sen saa kiinni vaatetankoon. Lokerikko on 12 cm leveä ja 120 cm pitkä. Lokeroita on 10. Alimmat lokerot ovat niin matalalla, että pienet lapset yltävät niihin hyvin.

Vierailija
5/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenkähylylle. eli ovat lasten yletyvillä. esim sininen pipoille, punainen tumpuille valkonen kaulureille.



ja voihan niihin vielä kirjoittaakkin tikkukirjaimin ja tavuviivoin niin oppivat samalla hahmottamaan snatkin.

Vierailija
6/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä hattuhyllyllä naulakossa muutama muovikori (lähinnä vanhempien tavaroille, lapsethan ei sinne yllä). Mietin aikanaan, ostaisinko elfan korihyllyjä vai halpiskopioita niistä. Oli kodin ykkösen alennuskuponkeja, niillä raaskin elfaa ostaa enkä ole katunut. Joskus olen anoppilassa heidän samantyylisiä halpiskorihyllyjä vedellyt, ja meinaa itku tulla kun niin kankeasti liikkuvat. Onneksi sijoitin (kerrankin) laatuun ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä myös tuollaisena eteisen lokerikkona, kun hengittää eli kosteat asusteet kuivuu siellä. Ne nailoniset lokerikot ei tuon puolesta ole ihan yhtä hyvä ja vievät enemmän tilaa ja jos ei ole vaatetankoa, niin ei oikein voi ripustaa pikkuiseen tuulikaappiin.

Vierailija:


Niissä lokeroissa on pyöreät reiät, joista tavarat laitetaan sisälle.

Sen putken saa lenkistaan roikkumaan vaikka vaatenaulakon tankoon.

Meillä ei ole ikean kanngasputkia, vaan jonkun halpiskaupan läpinäkyvät muoviversiot! On ihan älyttämän hyvät ollu kun lapset saa tavaransa paikoilleen vaivatta ja toisaalta myös löytävät tarvitsemansa itse.

Jokaiselle lapselle on oma putkensa, eli ylimmässä lokerossa hatut, seuraavassa kaulaliinat ja kaulurit, sitten hanskat ja sormikkaat, sitten villasukat, alimmassa esim muut tavarat, turvaliivit, heijastimet ym..

Suosittelen!

Vierailija
8/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikeasta ostettu, toimii hyvin ja mikä tärkeintä, lapset pystyvät laittamaan tumppunsa itse paikoilleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynpä etsimässä tuollaista kangaslokerikkoa meillekin.



ap

Vierailija
10/10 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On just näppärä, kun siihen lapset ylettyvät, siellä käsineet, sukat, päähineet ja kaulurit ovat ilmavasti eli kuivuvat hyvin. Olen laittanut putkilon roikkumaan niin, että se on lähellä lämpöpatteria (ei kuitenkaan koske siihen), silloin tamineet ovat myös miellyttävän lämpöiset. Harvemmin käytettyjä kamppeita säilytän aikuisten naulakon ylähyllyllä, siihen putkiloon ei nimittäin kannata tunkea liikaa kamaa.

Ja ulko- ja villapuvut roikkuvat omassa, matalalle sijoitetussa naulakossaa, myös siinä patterin lähellä, eli kuivuvat ja säilyvät siinä siististi. Siihenkään naulakkoon ei laiteta muita, kuin päivittäin käytettäviä pukuja, pysyy siistimmän näköisenä ja on helppo ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä