Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenelläkään pölypussitonta imuria? Plussat ja miinukset?ev
Kommentit (2)
Oma imuri: Dyson
+ Ei tarvitse ostaa ikinä pölypusseja
+ Ei tarvitse ostaa ikinä suodattimia (suodatin vaan pestään kerran puolessa vuodessa)
+ Täysin hajuton, ei minkäänlaista " hajua" tule poistoilmassa.
+ Erittäin laadukas ja kestävän oloinen (Dyson)
- Pölyt pitää välillä tyhjentää säiliöstä. Itse en koe sitä minään ongelmana, mutta joku voi kokea.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
+ tietty ettei tarvi vaihtaa pussia, helppo tyhjentää
- joutuu puhdistamaan suodattimet jatkuvasti
- tuntuu siltä ettei pölyt pitemmän päälle pysy sisällä
en suosittele, en ainakaan kärcheriä