Lue keskustelun säännöt.
WhatsApp viestit lapsen luokan kesken.
21.05.2015 |
Ei jumaliste mitä sontaa. Pelkkää spämmäystä. Tunnissa tulee satoja idioottiviestejä.
Eiks niillä oo mitään muuta tekemistä kun lähettää jotain hymynaamaviestejä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös Whatsappissa ole ikäraja jotain 16. Luetko vielä sen ikäisen viestejä?
Mutta sulla onneksi on parempaa tekemistä, kuten kirjoitella sontaa av:lla.
:=)