Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lähden yskin Eurooppaan kaupunkilomalle, onko outoa

Vierailija
17.06.2015 |

miehelle ei ole lomaa nyt. Teksi mieli vähän reissata.. pari yötä kohteessa.  Kuulostaako kummalliselta jos menee yksin ja on naimisissa? entä jos menee vaikka rantalomalle Turkkiin (edullinen kohde)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKSIN.. korjaan heh hehe

ap

Vierailija
2/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, noloa, typerää ja naurettavaa. Älä herranjumala yksin mene, johan sulle jo kentällä nauretaan kurkku suorana, osoitellaan sormella ja virnuillaan.

Oikeasti. Haloo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä matkustan aina yksin, vaikka olen naimisissa. Mun mies ei ole kiinnostunut matkailusta, enkä halua ketään kaveria mukaan reissuihini. Yksin on aivan loistava matkustaa, saa päättää kaikesta itse. Kukaan ei tunne sua ja saat olla rauhassa tai tutustua uusiin ihmisiin jos haluat.

Vierailija
4/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvetin väliä sillä on, mitä muut ajattelee? Eikä siellä ulkomailla kukaan tiedä, että olet naimisissa. Kai sä nyt kotimaassakin välillä matkailet yksinäs, joten miksi et voisi pariksi päiväksi ulkomaillekin lähteä? Tosin mun mielestä ois ihan mälsää mennä vaan pariksi päiväksi, kun ei siinä ehdi yhtään mitään, mun mielestä ulkomaan loman pitäs kestää ainakin kaksi viikkoa, siis en tarkoite, että kaikkien pitäis olla ulkomailla kaksi viikkoa vähintään vaan se on mulle itselle sellainen minimi.

Vierailija
5/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te mietitte ihmiset. Hyvänen aika, mitä ihmettä sillä on väliä vaikka se joidenkin mielestä olisikin outoa? Ei mitään. Itse matkustan aina yksin, kun mieheni on masentunut eikä jaksa ja halua. Kyllä minä tiedän että pari suvun ämmää juoruaa että menen sinne pettämään kilttiä miestäni, eihän kukaan nainen nyt muuten yksin matkustaisi jos ei olisi pahat mielessä, mutta mitä siitä. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Vierailija
6/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me matkustetaan säännöllisesti erikseen. Mies tekee moottoripyöräreissuja, minä mieluummin lennän johonkin itselleni mieluisaan paikkaan kuten Pariisiin. Minusta ihan tavallista. Mies ei kuitenkaan jaksa marisematta juosta kaikissa niissä paikoissa, missä minä haluan käydä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä Turkkiin lähtis.

Vierailija
8/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon matkaillut paljon yksin ja ei ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:21"]

En kyllä Turkkiin lähtis.

[/quote]

Miksi muuten ei? Olen itse käynyt sinkkunaisena Turkissa useita kertoja ja ei siellä ainakaan ahdistella tai ole muuten tukalaa naisena yksin, vaikka monet niin väittää. Tai no varmaan sitten, jos kulkee vähissä vaatteissa ja ottaa kontaktia miehiin, mutta muuten saa kyllä rauhassa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan