Miten kirjoitan palautteen jossa pyydän yhtä piilolinssimerkkiä valikoimaan?
Ainoassakaan suomalaisessa nettikaupassa ei myydä yhtä tiettyä värillistä piilolinssimerkkiä, josta olisin kovasti kiinnostunut ja ulkomaisilta sivuilta tilaaminen epäilyttää...
Niin jos lähettäisin tälle suomalaiselle kaupalle palautetta että tilaisivat valikoimaansa tätä mun kaipaamaa merkkiä, uskotteko että sillä olisi vaikutusta?
Onko tää hyvin kirjoitettu jos muotoilen viestin ihan vain lyhyesti että "Hei, olisin kiinnostunut piilolinssimerkistä X, olisitteko kiinnostuneet tilaamaan sitä valikoimaanne."? Äh, miksi tuo kuulostaa jotenkin tyhmältä? :/
Kommentit (2)
Kaikkea ihmiset täällä kyselevätkin. Luulen että on aikalailla sama miten asian muotoilet, et voi mitenkään menettää kasvojasi tai saada viestin saajaa hyppäämään myötähäpeästä narun jatkoksi.
Ihan hyvältä kuulostaa. Etpä sä menetä kuin pikkaisen aikaa kun sähköpostia laitat sinne. Tai sitten laitat että "teillä ei näytä olevan valikoimassa tätä, mutta olisiko mahdollista kuitenkin teidän kautta saada ostettua?" Jotain sinne päin. Laita postia vaan rohkeasti.