Lue keskustelun säännöt.
pettämistäkö?
24.06.2015 |
sain kautta rantain selville että vaimoni oli lähettänyt miespuoliselle kaverilleen kuvan jossa näkyvät jalat ja yöpaidan helmaa. onko tuo pettämistä vai olenko vainoharhainen?
Kommentit (3)
No ei nyt viä pettämistä, mutta epämäärästä kyllä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jätä tommonen huora. Ja äkkiä. Jos kiinosta alueitaan esitellä muillekin.
JSSAP!!!