Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei tule synttäreille, koska edellisen päivän hautajaiset!

Vierailija
13.05.2015 |

Minusta törkeätä, koska tietää että olen odottanut näitä synttäreitä paljon ja haluan hänet vieraaksi!

Hautajaiset ovat edellisenä päivänä, joten eivät mitenkään estä juhlintaa! Ovat hänen kummisetänsä hautajaiset siis. Ystäväni sanoo, että olisi liian outoa surun keskellä juhlia mun synttäreitä, että kahvitellaan sitten myöhemmin kahden kesken. Joo ei kiitos. Jos on niin itsekäs niin pitäköön tunkkinsa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka onkaan tämän tarinan itsekäs

Yläpeukku ap
Alapeukku hautajaisiin menevä

Vierailija
2/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlitaanko siellä Porvoossa oikein pyöreitä kenties?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provondeeros

Vierailija
4/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan nyt on itsekäs??

Vierailija
5/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap aika hirvittävä ihminen. Ystäväsi on todella ONNEKAS jos ei enää tarvi olla sinun ystäväsi.

6/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella pikkumainen ja empatiakyvytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoonoo

Vierailija
8/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ihmiset on kyllä ärsyttäviä...
Mullakin on yksi kaveri, jonka kanssa oli sovittu että mennään lokuviin, ja hän tiesi että odotan sitä, ja silti meni synnyttämään sinä päivänä vaiika oli vielä 3viikkoa lakettuun aikaan!
Puhumattakaan isoäidistäni, joka itsekkäästi päätti kuolla 3 päivää ennen häitäni!
En ymmärrä miten ihmiset kahtaavat olla niin itsekkäitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin provo? Juhlat ovat edellisenä päivänä! Ap

Vierailija
10/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mieluummin kai sitä niitä ystäviä elävinä näkis mutta jos on herkillä niin yritä ymmärtää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonkin otsikon olisi voinut lähes samalla kirjainmäärällä kirjoittaa suomeksi: "...koska edellisenä päivänä on hautajaiset!"

Vierailija
12/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:24"]Miten niin provo? Juhlat ovat edellisenä päivänä! Ap
[/quote]

On todella väsynyttä jatkaa jo provoksi todettua ketjua, etenkin kun kyseessä on huono provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:24"]

Miten niin provo? Juhlat ovat edellisenä päivänä! Ap

[/quote] Taisi lipsahtaa, hautajaistenhan piti olla edellisena paivana.

Vierailija
14/14 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 17:24"]Miten niin provo? Juhlat ovat edellisenä päivänä! Ap
[/quote] siis häh? Otsikossa sanot että hautajaiset ovat ennen juhlia?