Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen opettajainhuone on sisältä?

Vierailija
20.03.2015 |

Kuvailkaa! Suuri vai pieni? Onko jokaisella opettajalla oma, tietty istumapaikka? Kiinnostaisi tietää :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonien, kyykäärmeiden ja salaisuuksien kihisevä kammio.

Vierailija
2/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tasan tarkkaan koulusta.

Vierailija
4/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen että juostaan ryyppään sinne XP

Vierailija
5/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutamassa yläkoulun (eli entisen yläasteen) opehuoneessa ja niissä on ollut isot pöydät ja kaikilla omat paikat.

Vierailija
6/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontatuolit, smart-tv:t jne.
Ja sitten vielä ihmetellään, miksi rahat ovat tiukilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:06"]Sellanen että juostaan ryyppään sinne XP
[/quote]

Tohon vielä että tapetaan kaikki nii olis enemmän rahaa t:13v tyttö

Vierailija
8/8 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesopettajille meillä on erikseen huone, missä voi hyppytunnilla katsoa pornoa rauhassa ja runkata. Rehtorin tiedetään hässineen siellä kyllä yhtä siivoojaa ja nuorta sijaistyttöä. Ei saatana vaan myönnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä