Lue keskustelun säännöt.
Mitä maksaa Reimatecin toppapuvut uutena,
04.09.2006 |
kun käytetystäkin pyydetään (huutiksessa) yli 60¿?
Kommentit (4)
mutta itse ainakin löysin kuukausi sitten viime talven mallin Stokkalta 48 eurolla. Eli, en ikimaailmassa maksaisi käytetystä puvusta 60 euroa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en tiennytkään, että on olemassa ns Stoccan malli ja oikea malli :o
ap
ei mikään stokkan malli, vaan ihan aito Reimatec!
Minusta törkeen kallis :(
ap