Lue keskustelun säännöt.
" Sinä olet hyvä äiti!" " Olet maailman paras isä" näin sanoo nelivuotias usein.
Kommentit (5)
Lisäksi sanoi yks päivä että " äiti sä kehut mua liikaa" .
Mäkin voisin veikata yksinkertaisesti että totuus tulee lasten suusta ;-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huudankin ihan liikaa enkä touhua tarpeeksi lasten kanssa =o(
ap
Ja 6-vuotias sanoo että " Mulla on ollut hirmu ikävä sua" kun tulee tarhasta kotiin.
(Vaikkei kyllä todellakaan aina ole aihetta.)
Päteeköhän tähän sanonta " Totuus tulee lasten suusta" ?!?