Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos menee yritykseen töihin oppisopimuksella, niin
04.09.2006 |
maksaako yritys palkkaa ja millaista?
Tarkoitus olisi käydä taloushallinnon ammattitutkinto oppisopimuksella. Olen valmiiksi tradenomi, mutta tahtoisin taloushallinnosta lisää koulutusta ja työkokemusta. Kiitos!
Kommentit (2)
Riippuu myös iästäsi minkä verran palkkaa on työnantajan maksettava. Eli sinun tapauksessasi tes:in minimipalkan verran vähintään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
(työehtosopimuksen mukaista minimipalkkaa vahintään)