Lue keskustelun säännöt.
vauvalla9kk 40 astetta kuumetta joka ei laske lääkkeillä!
29.08.2006 |
rauka ihan hourailee.. mitään muita oireita ei ole kun kuume. tätä nyt kestänyt 2 päivää ja kohta pääsee onneks lääkäriin. pelottaa että mikä on vialla
Kommentit (4)
oletko yrittänyt viilentää hänen oloaan kylmään veteen kastetuilla pyyhkeillä? Tai pitänyt ikkunaa auki? Muuta en keksi. Onneksi pääsee lääkäriin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
niitä ei kyllä voinut antaa kuin puolikkaan mutta tehosivat.
ei sit saatukkaan aikaa aamusta. vasta klo13 että ottaa nuppiin. toinen ihan puolikuollu eikä saa aikaa. no taidan mennä sinne paikanpäälle hiillostamaan että joku tutkisi.
t:ap
Kokeilepa painaa lapsen korvaa siitä ' nipukasta' . Jos älähtää tai alkaa itkemään, on kipu korvassa.