Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 1-v. on tosi huono syömään, pieniruokainen, kranttu. Ei ole kiinnostunut syömisestä, ennemminkin leikkisi ruualla.

Vierailija
04.09.2006 |

On aika ärsyttävää. Mitä tehdä, kun suuhun ei mene?

Mä olen välillä luovuttaa, ole sitten syömättä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä imetät, tee se jälkkäriksi ruuan jälkkeen. Tuttava tuskaili saman ongelman kanssa, eikä suostunut ymmärtämään, että jos lapsi käy vähän väliä tissillä vetämässä imut, ei tule näläntunnetta, eikä ruoka maistu.

Vierailija
2/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välipaloja ei napsita.



Ruoka-aikana rimpuilee ja pönkii ylös syöttötuolista. Tosi mieltä kohottavaa. Ja esikoinen söi aina kaikki kiltisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen söi kiltisti kaiken mitä tarjosi, kuopus leikkisi ruoalla ja on rauhaton ruokapöydässä muutenkin =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi