Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot kysyä vanhempainillassa? vai oletko se ainainen tuppisuu?

Vierailija
04.09.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainainen tuppisuu?

Vierailija
2/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsistaan koko ajan " meidän Jessica ei halua juoda maitoa" jne . Vähänkö ärsyttäviä.

Avaan suun kun on asiaa esim silloin kun jotku ääliöt ehdottavat että joku keräisi joka kuukausi pari euroa per perhe leirikoulua varten ! Jessus mitä ääliöitä

Ne joilla ei ole varaa maksaa 80 euroa kerralla voivat itse kerätä kotonaan vaikka 20 senttiä viikossa säästöpossuun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ehtivät kysyä ensin niitä asioita, joista olin itsekin ajatellut kysyä. ;)

Vierailija
4/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluun siihen kategoriaan, jotka eivät halua tulla valituiksi mihinkään toimielimiin. Vaikkakin on kyse oman lapsen asioista, en millään jaksa enää työpäivän jälkeen olla mikään aktiivi.



Mutta onneksi näitä jokapaikan höyliä meidänkin koulussa/luokalla riittää, ettei ihan ekaksi tarvitse ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Vierailija
5/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sulle itsestäänselvät asiat ei vaan ole kaikille sitä. Mutta kerro ihmeessä, mikä on niin itsestäänselvää, ettei tarvi kysellä!

Vierailija
6/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siel yleensä puhutaan jne? Harmittaa etten oo päässy osallistumaan, ei vaan ole halukkaita lastenhoitajii koskaan löytyn siksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon kyllä jos on oikeaa asiaa (ja välittömästi jouduin koulu-kotitoimikuntaan)

Vierailija
8/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö läksyt lukea joka päivä, pitääkö kaikkia ruokia maistaa jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kas kun olen opettaja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän