Mitä aiot kysyä vanhempainillassa? vai oletko se ainainen tuppisuu?
Kommentit (9)
lapsistaan koko ajan " meidän Jessica ei halua juoda maitoa" jne . Vähänkö ärsyttäviä.
Avaan suun kun on asiaa esim silloin kun jotku ääliöt ehdottavat että joku keräisi joka kuukausi pari euroa per perhe leirikoulua varten ! Jessus mitä ääliöitä
Ne joilla ei ole varaa maksaa 80 euroa kerralla voivat itse kerätä kotonaan vaikka 20 senttiä viikossa säästöpossuun....
Toiset ehtivät kysyä ensin niitä asioita, joista olin itsekin ajatellut kysyä. ;)
Kuuluun siihen kategoriaan, jotka eivät halua tulla valituiksi mihinkään toimielimiin. Vaikkakin on kyse oman lapsen asioista, en millään jaksa enää työpäivän jälkeen olla mikään aktiivi.
Mutta onneksi näitä jokapaikan höyliä meidänkin koulussa/luokalla riittää, ettei ihan ekaksi tarvitse ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Ne sulle itsestäänselvät asiat ei vaan ole kaikille sitä. Mutta kerro ihmeessä, mikä on niin itsestäänselvää, ettei tarvi kysellä!
Mitä siel yleensä puhutaan jne? Harmittaa etten oo päässy osallistumaan, ei vaan ole halukkaita lastenhoitajii koskaan löytyn siksi aikaa.
sanon kyllä jos on oikeaa asiaa (ja välittömästi jouduin koulu-kotitoimikuntaan)
pitääkö läksyt lukea joka päivä, pitääkö kaikkia ruokia maistaa jne jne
ainainen tuppisuu?